luni, 24 decembrie 2012

Merry Christmas!!!!



Seara de Ajun a Craciunului, 24 decembrie 2012.
Toata ziulica am tot muncit...tort pentru cel mic de ziua lui, doar e si Cristian, bucatele specifice de Craciun conform traditiei pe care o respectam cu sfintenie an de an....
Ador Craciunul, imi vine sa uit de toate cele rele si sa ma gandesc ca va rasari soarele si pe straduta mea...
E perioada aceea a anului in care multe dintre persoanele singure cad in depresie...nu e bine sa fie asa, e minunat ca apucam inca un rasarit, si inca unul.........si rasaritul acela...iti umple inima de fericire...
Tot timpul ma gandesc ca oricat de rau mi-ar fi, se poate si mai rau, asa ca...sunt chiar vesela...de ce nu? Am trecut prin prea multe ca sa ma opresc la orice adiere de vant...cand in lume exista adevarate uragane...
Va las acum, nu inainte de a va ura un CRACIUN DE VIS alaturi de cei dragi si lasati fratilor supararea ca nu se merita, viata e scurta, fir-ar sa fie, si voi stiti asta!!!!

Merry Christmas to everyone!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!!