luni, 30 ianuarie 2012

Omul de zapada



        Sfarsitul lui ianuarie 2012 a venit cu zapada mult dorita de copii si mai putin de adulti…Si nu a venit asa oricum…ci cu un puisor de viscol de toata frumusetea… Insa, viscolul s-a oprit, dar, cireasa de pe tort (n-are nici o legatura cu emisiunea de televiziune cu acelasi nume) este gerul naprasnic care parca se joaca…cu noi. Chiar in acest moment nu sunt decat minus 12 grade :(
Cand ma gandesc ca Micul meu print, de 8 anisori si un pic abia asteapta sa facem un om de zapada, ma ia cu frig la propriu, dar, va trebui, sa-mi pun in valoare talentul, hmmm…daca se poate numi asa arta in a improviza un om de zapada. Anul trecut mi-a reusit, avea chiar si nas dintr-o creanga si o alta pe post de matura, si chiar arata decent, pentru un om de zapada.
Parca mai ieri eram copil…parca mai ieri si eu abia asteptam sa vina iarna cu zapada, cu Sarbatorile de iarna, cu sanii, cu oameni de zapada.
Parca mai ieri eram la gradinita si invatam versuri dedicate iernii…
În gradină, lângă stradă,
Şade omul de zăpadă.
L-am făcut cu mâna mea
Din covorul alb de nea.

Chiar de ninge, chiar de-i ger,
Eu mă jos frumos cu el.
Însă, când afară-i soare,
E topit de supărare
Din pacate, copilaria mea s-a dus de mult. Si odata cu ea, si bucuria ca vine iarna cu alaiul ei…
Dar om de zapada tot o sa fac…sac…si o sa fie super!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!!